TIEDOTE COVID-19 VIRUKSESTA

Moni on ollut huolissaan festivaalin kohtalosta Korona-viruksen jyllätessä. Yleisötapahtumien rajoitukset ovat Suomessa voimassa 31.5.2020 saakka.

Tämän hetkisten tietojen mukaan Aura Fest- tapahtuma tullaan järjestämään normaalisti 31.7.-1.8.2020, tapahtuman suunnittelu ja tuotannon valmistelut etenevät toistaiseksi suunnitellusti. Seuraamme viranomaisten sekä THL:n tiedotteita aktiivisesti. Toivomme, että tauti saataisiin mahdollisimman nopeasti hallintaan. Festivaalin asiakkaiden, artistien sekä työntekijöiden terveys ja turvallisuus on meille erittäin tärkeää. Mikäli viranomaisten tapahtumia koskeva kieltopäätös jatkuisi Aura Festeihin asti, niin luonnollisesti noudattaisimme näitä ohjeistuksia.

Festivaalia odotellessa muistakaa pestä kädet aina kun on mahdollista! Tiedotamme lisää mikäli tilanne muuttuu.

Turvallisin mielin kohti kesää!

Lue myös nämä

Kiitos Aura Fest 2023 – nähdään taas kesällä 2024!

Turun Kupittaanpuistossa järjestettiin Aura Fest 11.-12.8.2023. Jo 13. kertaa juhlittu festivaali keräsi viikonlopun aikana Turkuun yhteensä 12 000 kävijää oheistapahtumineen. Aura Fest järjestetään jälleen 9.-10.8.2024.

VIP-lippujen ennakkovaihto

Missä: Ravintola Samppalinnassa Milloin: Torstaina 10.8. klo 15-19 – Ennakkovaihdossa vaihdetaan ainoastaan VIP-lippuja. Normaalit liput luetaan kerran päivässä tapahtuman porteilla. – Yksi henkilö voi vaihtaa