TIEDOTE COVID-19 VIRUKSESTA

Moni on ollut huolissaan festivaalin kohtalosta Korona-viruksen jyllätessä. Yleisötapahtumien rajoitukset ovat Suomessa voimassa 31.5.2020 saakka.

Tämän hetkisten tietojen mukaan Aura Fest- tapahtuma tullaan järjestämään normaalisti 31.7.-1.8.2020, tapahtuman suunnittelu ja tuotannon valmistelut etenevät toistaiseksi suunnitellusti. Seuraamme viranomaisten sekä THL:n tiedotteita aktiivisesti. Toivomme, että tauti saataisiin mahdollisimman nopeasti hallintaan. Festivaalin asiakkaiden, artistien sekä työntekijöiden terveys ja turvallisuus on meille erittäin tärkeää. Mikäli viranomaisten tapahtumia koskeva kieltopäätös jatkuisi Aura Festeihin asti, niin luonnollisesti noudattaisimme näitä ohjeistuksia.

Festivaalia odotellessa muistakaa pestä kädet aina kun on mahdollista! Tiedotamme lisää mikäli tilanne muuttuu.

Turvallisin mielin kohti kesää!

Lue myös nämä

Aura Fest 2022 VIP-liput ovat loppuunmyyty!

🔥 AURA FESTIN KAIKKI VIP-LIPUT OVAT LOPPUUNMYYTY! Tänä viikonloppuna Kupittaalla mennään kovaa. VIP-vieraat voitte onnittella itseänne, olette napanneet paikkanne parhailta paikoilta, näistä juhlista. Jos mielit

Viralliset jatkot Samppalinnassa

Juhlat eivät lopu Kupittaalle, vaan bailut jatkuvat Aura Festien virallisilla jatkoilla Samppalinnassa molempina iltoina! VIP-passeilla ilmainen sisäänpääsy! Muille asiakkaille sisäänpääsymaksu on 10€.

VIP-asiakkaiden ennakkovaihto

Vaihda lippusi ennakkoon ja vältä jonot tapahtumaan saapuessasi! Ennakkovaihto tapahtuu torstaina 11.8. Ravintola Samppalinnassa klo 16.00-19.00. Vaihdamme vain perjantain ja kahden päivän VIP-liput. Lauantain VIP-liput